مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:312023-11-06ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا| جشنواره گل های زرد سپاهان تقدیم به آلمالیق و AFC


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آلمالیق ازبکستان رفت که  مسابقه با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

این در حالی است که سپاهان دو گل دیگر هم زد که  VAR  آنها مردود شد.

با این برد سپاهان 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ صعود کرد و پشت سر الاتحاد عربستانی 9 امتیازی ایستاد که سه امتیازش را با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدون بازی مقابل سپاهان به دست آورده است.

آلمالیق ازبکستان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

سپاهان با این 9 گل برای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی الاتحاد عربستان هم خط و نشان کشید و خود را در قامت یک مدعی به فوتبال آسیا معرفی کرد.

  داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی) کمک ها: پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل (کره جنوبی)  کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق)  کارت قرمز: حسن اف از آلمالیق گل: فرشاد احمدزاده (7)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین نژاد (60 و 4+90)، محمد قربانی (63)، رامین رضاییان (70)، عیسی آل کثیر(88 و 78 - پنالتی)، شهریار مغانلو (82) برای سپاهان ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد کریمی( از دقیقه 70 برایان دابو) ، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 80 شهریار مغانلو) ، میلاد زکی پور( از دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا| جشنواره گل های زرد سپاهان تقدیم به آلمالیق و AFC

لیگ قهرمانان آسیا| جشنواره گل های زرد سپاهان تقدیم به آلمالیق و AFC